Digilahenduste kasutuselevõtuga on hakanud levima termin digivisionäär. Kes siis on digivisionäär ja millised peavad olema digivisionääri omadused, kirjutab Columbus Eesti digitaliseerimisekspert Marko Seier. Kujutame ette olukorda, […]
Üsna levinud on arvamus, et Digitaliseerimise põhiline eesmärk on juurutada ettevõttes uusimaid tehnoloogiaid ja tarkvaralahendusi. Samuti usutakse, et digitaliseerimise tulemusena kaovad ära inimeste töökohad ja kogu […]
Digitaliseerimisest on liikvel mitmeid müüte, mis levivad nii ajakirjanduse kaudu, kui ka inimeselt inimesele. On oht, et ajapikku muutuvad need meie jaoks valetõdedeks, mida me usume […]
Paari töötajaga ettevõtte omanik ja juht Maris vaatab murelikult oma postkasti, kus seisab kliendilt tulnud kurjas toonis kiri. Kirjast selgub, et kauba tarnetähtaeg oli eile, kuid […]
Kas olete tundnud, et tarkvaras oleks vaja ühte suurt punast nuppu, mida vajutades saavad kõik maailma mured lahendatud? Tegemist on täiesti normaalse olukorraga, kuid kahjuks päriselu […]
Uber, Amazon või Google on oma innovatiivsuse ja tootearenduse poolest võrreldavad võidusõidumaailmas WRC või Vormel 1-ga, sest seal väljatöötatud uudsed lahendused jõuavad järgnevate aastate jooksul ka […]
Milline on levinuim viga digitaliseerimisega alustamisel ja kuidas seda vältida, selgitab Columbus Eesti digitaliseerimise ekspert Indrek Sabul. Tööstuse digitaliseerimisest räägitakse palju ja tihtipeale on jäänud mulje, […]
Ja pealkirja lõpus ei olegi küsimärki. See turul hästi hoitud saladus on reaalsus – tänapäevased ärianalüütika võimalused annavad ettevõtetele võimaluse väga kiirelt jõuda andmetest tegudeni. Reeglina […]